Sereu capaços de trobar el camí que la caputxeta vermella ha de fer per arribar a casa de la seva àvia tot evitant al llop?
20'
Geometria
Components:
- Tauler de joc
- 5 peces de trencaclosques amb caminets
- Caputxeta vermella i llop
- 3 arbres i una casa
- Llibret amb 48 reptes (24 sense llop, 24 amb el llop)
- Conte de la caputxeta amb imatges
Com jugar?
Podeu posar totes les peces al tauler de manera que creeu un camí per a que la caputxeta vermella arribi a casa de l’àvia?
Podeu jugar al joc amb el Llop! Però aneu amb compte, potser ell arriba més ràpid. Intenteu resoldre aquests reptes fent dos camins cap a la casa de l’àvia: un per a la Caputxeta Vermella i un altre per al Llop.
Pas 1
Trieu un repte. Col·loque la casa, els arbres, la Caputxeta Vermella i el llop al tauler de joc segons indica el repte triat.
Pas 2
Creeu 2 camins diferents. Un camí per connectar la caputxeta vermella a la casa, i un altre camí per connectar el llop a la casa. A mesura que els reptes es facin més difícils, es necessitaran més peces de camins.
Pas 3
Només hi ha 1 solució.Compareu la vostra solució amb la que apareix a la targeta del repte: hauria de coincidir exactament!
Comparteix això:
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Telegram (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)