Programa al Matatabot per a que es mengi tot el berenar.
10'
Robòtica i programació
Necessitaràs:
- 1 robot de terra
- 1 taulell buit d'1x5
- Targetes de menjar de formes
Arxius:
- Targetes de menjar de formes
Com jugar?
Objectiu: Les mares han de donar de menjar als robots.
- Col·loquem el robot a la primera casella del taulell 1x5
- Col·loquem les targetes de menjar de formes escampades per la taula
- L'infant escull quatre targetes de menjars de formes diferents i les situa en el taulell (un menjar a cada casella)
- Preguntem a l'infant quin menjar vol que es mengi el Matatabot
- Preguntem quantes caselles hi ha entre el robot i el menjar escollit
- La mare o l'infant realitzen la programació col·locant el blocs en el taulell
- La mare o l'infant pitgen 'go' per fer avançar el Matatabot
Si el Matatabot arriba a la targeta corresponent (directament), el robot es menja la carta (treiem la targeta del taulell). Sinó, s'ha de tornar a començar. El joc continua fins que el Matatabot s'ha menjat un menjar de cada forma, és a dir, totes les targetes de menjar que havíem col·locat en el taulell.
Per què jugar?
L'objectiu principal d'aquesta activitat és treballar les formes geomètriques en el món real.
En quant a programació el que es pretén és treballar els moviments d'avançar i retrocedir de manera directa, és a dir, calculant els moviments totals que ha de realitzar el robot per aconseguir el seu objectiu sense parar-se.
Què més fer?
Altres activitats que podeu realitzar:
Comparteix això:
- Feu clic per compartir al Facebook (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Twitter (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al WhatsApp (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Telegram (S'obre en una nova finestra)
- Feu clic per compartir al Pinterest (S'obre en una nova finestra)